Kursy webinarowe – podstawowe informacje

Co to jest webinar?

Webinar to spotkanie wszystkich uczestników z wykładowcą w tym samym czasie. Wszyscy widzą się i słyszą, ale każdy siedzi w domu przed własnym komputerem.

Nasze kursy odbywają się na platformie ClickMeeting.com

Aby skorzystać z kursu należy:

  • Wypełnić formularz zgłoszeniowy na wybrane szkolenie. Po uzupełnieniu wszystkich pól wystarczy nacisnąć przycisk „wyślij”. Formularz od razu do nas trafia, a Państwo otrzymują na adres mailowy (podany w formularzu) automatyczną wiadomość z potwierdzeniem zapisu na szkolenie.
  • Dokonać I wpłaty w wysokości 190,00 zł. Numer konta otrzymają Państwo w wiadomości mailowej z potwierdzeniem zapisu na kurs, ale jest on także dostępny na naszej stronie (przy każdym kursie, jak i w zakładce „kontakt”). Jedynie dokonanie I wpłaty rezerwuje Państwu miejsce na szkoleniu. Resztę odpłatności prosimy dokonać do środy przed kursem. Niedokonanie całości wpłaty, uniemożliwia uczestnictwo w zajęciach. Jak najbardziej, można również opłacić od razu całe szkolenie.
  • W tygodniu przed rozpoczęciem zajęć (wtorek / środa) otrzymają Państwo od nas wiadomość, ze wszystkimi szczegółami.

Zaproszenie na kurs

W tygodniu poprzedzającym rozpoczęcie szkolenia, najczęściej w czwartek, wysyłamy zaproszenie na webinar. Na każdy dzień zajęć osobne zaproszenie. prosimy sprawdzać foldery Spam, Powiadomienia lub Oferty, bowiem często nasze zaproszenia tam trafiają. Wynika to z ustawień Państwa skrzynki mailowej i nie mamy na to żadnego wpływu.

Zaproszenie na webinar wygląda następująco:  

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Przechwytywanie.png

Prosimy o zaakceptowanie zaproszenia. Dzięki temu wiemy, że dotarło ono do Państwa.

Dodatkowo, na dzień przed rozpoczęciem zajęć, jak i na 30 minut przed, otrzymają Państwo przypomnienie o webinarze, wysłane z platformy ClickMeeting.com.

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe niezbędne do korzystania z platformy ClickMeeting i udziału w webinarach:

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
  • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
  • System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.

Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.

Zgodność sprzętu i oprogramowania możesz sprawdzić za pośrednictwem strony: Test konfiguracji sprzętowej

Istnieje możliwość udziału w webinarze za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Odpowiednią aplikację można ściągnąć z iTunes App Store lub Google Play Store. Lub po prostu zalogować się do zajęć w przeglądarce na smartfonie.

Logowanie do pokoju webinarowego

  • W dniu webinaru, na 10-15 minut przed rozpoczęciem zajęć, możliwe jest już zalogowanie się do pokoju webinarowego, poprzez klikniecie w link podany w zaproszeniu lub też w przycisk „Dołącz”.
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie logowanie-2-e1585941144524.png
  • W trakcie logowania należy podać imię, adres e-mail (na który otrzymali Państwo zaproszenie) oraz hasło (token) – podane w zaproszeniu.
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie logowanie3.png
  • Po zalogowaniu zostaną Państwo przeniesieni do poczekalni.
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie poczekalnia.png

Wygląd pokoju webinarowego

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie pokój-webinarowy-1024x483.png

Widok okna pokoju webinarowego – po lewej pojawiać się będzie prezentacja z treścią zajęć, po prawej znajduje się okno czatu i lista uczestników.

W trakcie zajęć mają Państwo możliwość zadawania pytań na czacie lub bezpośrednio w rozmowie, jeśli wykładowca umożliwi uczestnikom korzystanie z mikrofonu.

Aby skorzystać z mikrofonu, należy w oknie z widoczną postacią wykładowcy, kliknąć czerwony przycisk z rysunkiem mikrofonu i włączyć mikrofon (przycisk zmieni kolor na zielony).

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie zezwolenie.png

W przypadku utraty lub zawieszenia się połączenia z pokojem webinarowym, należy wyjść z webinaru, odświeżyć przeglądarkę i zalogować się ponownie.

Kontakt z wykładowcą

Zapewniamy stały kontakt z wykładowcą, który odpowie na Państwa wszystkie pytania i rozwieje wątpliwości.

Materiały szkoleniowe

Każdy uczestnik kursu webinarowego otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe, opracowane przez dydaktyków „Akademii Dietetyki”. Są one wysyłane (w wersji PDF) do każdego uczestnika szkolenia indywidualnie – na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym, w tygodniu po pierwszym weekendzie zajęć.

Ukończenia kursu

Każdy uczestnik kursu webinarowego otrzymuje certyfikat, który poświadcza uczestnictwo w zajęciach – wymagana jest 100 % obecność oraz samodzielna praca na zajęciach. Dokument ten jest wysyłany na adres mailowy, podany w formularzu zgłoszeniowym, w tygodniu po zakończeniu zajęć. Należy go pobrać i samodzielnie wydrukować.

Kursy webinarowe – podstawowe informacje
3.4 (67.66%) 47 votes