Zapraszamy do kontaktu we wszystkich miastach od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

Kurs dietetyki specjalistyczny

05.11- 05.11.2022 _WEBINAR290 zł

Webinar specjalistyczny – Dietoterapia w chorobach reumatycznych

Kontakt telefoniczny: 42 637 23 73

Kontakt mailowy: biuro@akademiadietetyki.pl

Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00

Webinar specjalistyczny – dla kogo?

Webinar specjalistyczny jest to krótka forma specjalistyczna skierowana do wszystkich osób dorosłych, niezależnie od poziomu wykształcenia, zainteresowanych proponowaną tematyką. Zapraszamy osoby zainteresowane tematyką zdrowego odżywiania,  dietetyków i lekarzy pracujących w zawodzie, pragnących podnieść swoje kwalifikacje.

Liczba godzin – 6 godz. dydaktycznych

Godzina dydaktyczna (lekcyjna) = 45 min.

Program szkolenia:

Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:

• Etiopatogeneza, obraz kliniczny oraz postępowanie żywieniowe w chorobach reumatycznych:
  • Reumatoidalne zapalenie stawów
  • Toczeń rumieniowaty układowy
  • Choroba zwyrodnieniowa stawów
  • Dna moczanowa
  • Osteoporoza
  • Osteomalacja
  • Zalecenia dotyczące stosowania diety i zmian w stylu życia w przewlekłych chorobach
  • Stosowanie diet eliminacyjnych –  za i przeciw, najnowsze badania
  • Problemy żywieniowe w stosowaniu diety w przypadku schorzeń współistniejących
  • Dyskusja

Materiały szkoleniowe

Każdy uczestnik webinaru specjalistycznego otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe, opracowane przez dydaktyków „Akademii Dietetyki”. Materiały te są wysyłane do Państwa na adres mailowy, podany w formularzu zgłoszeniowym na webinar, w tygodniu po zakończeniu zajęć.

Zaświadczenia o ukończeniu webinaru

Każdy uczestnik webinaru specjalistycznego otrzymuje certyfikat poświadczający uczestnictwo w zajęciach. Dokument ten jest wysyłany do Państwa na adres mailowy, podany w formularzu zgłoszeniowym na webinar, w tygodniu po zakończeniu zajęć. Należy go pobrać i samodzielnie wydrukować.

Zaświadczenia te są zgodne z polskim prawem i są ważne w całej Polsce, a także w Unii Europejskiej.

Webinar specjalistyczny – webinar 05.11.2022

Zobacz terminy wszystkich kursów