Zapraszamy do kontaktu we wszystkich miastach od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

Kurs dietetyki specjalistyczny

02.04- 02.04.2022 _WEBINAR190 zł

Webinar specjalistyczny – Dietoterapia w chorobach jelit

Kontakt telefoniczny: 42 637 23 73

Kontakt mailowy: biuro@akademiadietetyki.pl

Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00

Webinar specjalistyczny – dla kogo?

Webinar specjalistyczny jest to krótka forma specjalistyczna skierowana do wszystkich osób dorosłych, niezależnie od poziomu wykształcenia, zainteresowanych proponowaną tematyką. Zapraszamy osoby zainteresowane tematyką zdrowego odżywiania,  dietetyków i lekarzy pracujących w zawodzie, pragnących podnieść swoje kwalifikacje.

Liczba godzin – 6 godz. dydaktycznych

Godzina dydaktyczna (lekcyjna) = 45 min.

Program szkolenia:

Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:

• Budowa i fizjologia jelita grubego oraz jelita cienkiego
  • Mikroflora jelitowa i GALT
  • IBD – choroba Leśniewskiego-Crohna i Wrzodziejące Zapalenie Jelita Grubego (charakterystyka, przyczyny, diagnostyka, leczenie i suplementacja, żywienie)
  • IBS – Zespół Jelita Drażliwego (charakterystyka, przyczyny, diagnostyka, leczenie i suplementacja)
  • SIBO (charakterystyka, przyczyny, diagnostyka, leczenie i suplementacja)
  • SIFO (charakterystyka, przyczyny, diagnostyka, leczenie)
  • NCGS (gluten, celiakia, alergia, charakterystyka, przyczyny, diagnostyka, metody leczenia)
  • Postępowanie dietetyczne (Dieta Low FODMAP, dieta SCD, dieta GAPS, dieta SSFG)
  • Dyskusja

Materiały szkoleniowe

Każdy uczestnik webinaru specjalistycznego otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe, opracowane przez dydaktyków „Akademii Dietetyki”. Materiały te są wysyłane do Państwa na adres mailowy, podany w formularzu zgłoszeniowym na webinar, w tygodniu po zakończeniu zajęć.

Zaświadczenia o ukończeniu webinaru

Każdy uczestnik webinaru specjalistycznego otrzymuje certyfikat poświadczający uczestnictwo w zajęciach. Dokument ten jest wysyłany do Państwa na adres mailowy, podany w formularzu zgłoszeniowym na webinar, w tygodniu po zakończeniu zajęć. Należy go pobrać i samodzielnie wydrukować.

Zaświadczenia te są zgodne z polskim prawem i są ważne w całej Polsce, a także w Unii Europejskiej.

Webinar specjalistyczny – webinar 02.04.2022

Zobacz terminy wszystkich kursów