Zapraszamy do kontaktu we wszystkich miastach od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

Profil wykładowcy - Olga MrawiecZobacz wszystkie profile

Olga Mrawiec

Wykładowca dietetyki w Warszawie

Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.  Jako dietetyk kliniczny zajmuje się optymalizacją żywienia w chorobach przewlekłych takich jak: otyłość, cukrzyca, alergie, zaburzenia pracy tarczycy czy coraz częściej występujących chorobach autoimmunizacyjnych.

Wśród licznych zainteresowań szczególną uwagę poświęca zagadnieniom żywieniowym  w chorobach  neurorozwojowych charakteryzujących się szeregiem nieprawidłowości dotyczących rozwoju ruchowego, intelektualnego oraz społecznego dziecka (Autyzm, ADHD, zespół Aspergera). Dodatkowo zajmuje się spersonalizowaną profilaktyką zaburzeń neurodegeneracyjnych, a także  elementami dietoterapii mającej na celu spowolnienie progresji  chorób neurodegeneracyjnych do których należą m.in. choroba Alzheimera czy choroba Parkinsona.

Zwolenniczka indywidualnego i holistycznego podejścia do pacjenta. Pokładająca ogromne nadzieję w możliwości optymalizacji żywienia w chorobach przewlekłych poprzez identyfikację zmienności genetycznych czyli tzw. polimorfizmów genetycznych.

Oprócz pracy z pacjentem w gabinecie zajmuje się również edukacją żywieniową oraz prowadzeniem szkoleń z zakresu dietoterapii. Publikuje autorskie artykuły na łamach czasopism branżowych poświęconych tematyce żywieniowej.

Oceń