Niezbędnik kursanta Akademii Dietetyki

Zachęcamy wszystkich kursantów i kandydatów na kurs do zapoznania się z naszym niezbędnikiem kursanta. Pozwoli on w szybki i przystępny dla każdego sposób zapoznać się z zasadami działania naszej Akademii.

Podstawowe zasady pracy Akademii Dietetyki

  • „Akademia Dietetyki” pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00.
  • Wszystkie informacje zawarte na naszej stronie są aktualne – strona jest na bieżąco aktualizowana.
  • Dopóki na stronie nie ma informacji „nabór zamknięty” przyjmujemy zapisy na szkolenia.
  • Szkolenia prowadzimy cyklicznie, starając się, aby przynajmniej jedno szkolenie było realizowane w danym miesiącu.
  • Koszt szkolenia jest całościowy i zawiera wszelkie materiały szkoleniowe, serwis kawowy oraz ubezpieczenie uczestnika kursu.
  • Decyzja o uruchomieniu szkolenia w danym terminie jest podejmowana najpóźniej w tygodniu poprzedzającym rozpoczęcia kursu, najczęściej we wtorek do godziny 14-tej. O naszej decyzji są Państwo niezwłocznie informowani drogą mailową.
  • Nie sprzedajemy materiałów szkoleniowych i nie rozpowszechniamy ich przed szkoleniem. Nasze podręczniki są chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości materiałów bez zgody „Akademii Dietetyki” zabronione.
  • Prezentacje, wykorzystywane na zajęciach, także są chronione prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości prezentacji bez zgody „Akademii Dietetyki” zabronione.

Zapisy na kursy dietetyki i webinary specjalistyczne

  • Aby zapisać się na kurs, prosimy wypełnić formularz zgłoszeniowy, znajdujący się w zakładce „kontakt / zapisy”. Po wypełnieniu formularza otrzymują Państwo automatyczną odpowiedź „Dziękujemy za zapisanie się na szkolenie”.
  • Następnie prosimy uiścić I wpłatę w wysokości 190,00 zł na konto:
    Fundacja Rozwoju Kapitału Ludzkiego prowadząca „Akademię Dietetyki”,
    90-243 Łódź, ul. Jaracza 82/20
    31 1140 2017 0000 4902 1057 7114.
    Prosimy o dokładne opisanie przelewu – „Imię i nazwisko, dietetyka”. O zaksięgowaniu się I wpłaty na naszym koncie, są Państwo informowani drogą mailową.
  • Na I wpłatę – 190 zł – czekamy 3 dni od momentu wypełnienia przez Państwa formularza zgłoszeniowego. Brak wpłaty w tym czasie skutkuje usunięciem Państwa zgłoszenia.
  • Reszta kwoty za szkolenie jest płatna przelewem na konto (to samo, co w przypadku I wpłaty) do środy przed rozpoczęciem kursu.
  • Jeżeli po wypełnieniu i wysłaniu formularza, a przed opłaceniem I wpłaty zrezygnują Państwo z uczestnictwa w kursie prosimy o poinformowanie nas o tym jak najszybciej.
  • Osoby prowadzące szkolenia nie prowadzą zapisów na kursy i nie zajmują się organizacją zajęć dydaktycznych. Wszelkie prośby i zapytania prosimy kierować bezpośrednio do „Akademii Dietetyki”.

Komunikacja wzajemna 

  • „Akademia Dietetyki” kontaktuje się z potencjalnymi i obecnymi słuchaczami drogą mailową.
  • Faktury rozsyłane są również drogą mailową.
  • Prosimy kontrolować spam w swoich skrzynkach mailowych. Niektóre serwisy mają ustawienia, które automatycznie kierują nasze wiadomości do spamu.
  • Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek wątpliwości, prosimy dzwonić lub pisać.

Regulamin Akademii Dietetyki -> ZOBACZ

Niezbędnik kursanta Akademii Dietetyki
4.2 (84%) 15 votes